czwartek, 20 lutego 2014

Coś nowego !

Hej kochani :3


No to dziś chcę napisać o mojej współpracy. Niedawno zaczęłam wpsółpracę z aupie.com , ale niestety mam obawy co do tego. Przede wszystkim dlatego , że  wiele blogerek oszukują. Niby dają na konto te całe punkty, a ubrań wcale nie przysyłają! Więc postanowiłam spróbować nową współpracę , z zupełnie inną firmą! A mianowicie z choies.com. Zauważyłam , że mają bardzo duży oraz ciekawy asortyment . 
Nie tylko ubrań, ale również butów, akcesoriów. Postanowiłam trochę przejrzeć. Stwierdziłam, że współpraca z nimi byłaby świetna ! Dlatego mam zamiar spróbować :). 
Bradzo polecam przejrzeć, poszperać. Napewno coś się spodoba! 
Oto kilka moich propozycji ;) : 



Szare jeansy 


Biała koszulka z ciekawym nadrukiem http://www.choies.com/product/sleeveless-skull-printed-top








Bardzo interesuję się modą i będę się starać o tą współpracę :) . 







2 komentarze: