poniedziałek, 3 lutego 2014

Czas zacząć. Opowiem co nie co o sobie. :)

No więc zacznijmy od tego , że jestem dziewczyną. Mam 13 lat, w kwietniu 14. 
Mieszkam nad samym morzem. Bardzo lubie to miejsce. 
Od około 3 lat gram w piłkę nożną. Właściwie to uwielbiam sport, ale tylko siatkówka nie przypadła 
mi do gustu :/ .
Gram w drużynie męskiej, ale z jedną przyjaciółką , która też świetnie gra.
Mam brata, który trenuje piłkę nożną , to własnie dzięki niemu zaczęłam trenować. 
Z początku grałam tylko na podwórku, ale potem bardzo mi się to spodobało i teraz gram w klubie. 
Muszę się pochwalić , że jestem nawet kapitanem naszej drużyny. :)
Rodzice, przyjaciele i znajomi wspierają mnie w tym i sądzą że bardzo dobrze gram, mimo, 
że jestem dziewczyną. 
Piłka nożna to moja pasja i nic tego nie zmieni. 
PO PROPSTU KOCHAM TO <33
Na dziś to tyle :))

2 komentarze: