czwartek, 6 lutego 2014

Współpraca z Aupie.com ;*

Hejka. Niedawno usłyszałam od koleżanki , że jest pewien sklep internetowy , a mianowicie AUPIE.COM.
Dowiedziałam się tak że , że mozna zacząć z nimi współpracę. Od razu spodobał mi się ten pomysł. Weszłam więć na ich stronę " aupie.com" i zaczełam oglądać ich ubrania. Są na prawdę świetne oraz jest rozmaity wybór. Jest tam również biżuteria, co tez mi się spodobało. Uważam , ze ten sklep jest wyśmienity, pełen modnych ubrań i bizuterii. Myślę , ze dużo dziewczyn chciało by rozpoczać wpółpracę z tym sklepem.
Bardzo polecam tę stronę : http://www.aupie.com/ .

                                                              Oto kilka moich propozycji :>





      \



Zapraszam do oglądania :) oraz do kupowania na aupie.com ! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz