niedziela, 16 lutego 2014

Jedzenie.

To będzie krótki post, ale od niego na pewno zrobicie się głodni ;)
No wieć dzisiejszy post dotyczy jedzenia, czyli co lubimy, co zdrowe a co nie !
Zapewne wszyscy lubią jeść, ale niektórzy zmuszają się do NIE jedzenia, ze wzgęldu na swoją wagę.
Większość dziewczyn mimo że wcale nie są grube tak twierdzą i wciąż narzekają na to , że za dużo jedzą. 
Ja tak że, ale nieczego sonie nie odmawiam , bo bardzo lubię jeść ^^ .
Najbardziej lubię słodzycze ! Wszystkie . 

Niestety rodzice często mówią mi , że nie mam jeść tylu słodyczy ://
Ale ja i tak na okrągło jem .
Uwielbiam też owoce ! A moimi ulubionymi są arbuz oraz pomarańcze. Bardzo lubię tzw. 
  " sałatki owocowe ".

Najbardziej nie lubię warzyw :(. Mimo , że są bardzo zdrowe ja nie mogę się do nich przekonać . 
W porównaniu do słodyczy, od nich się nie tyje , ale niestety nie potrafię się zmusić do warzyw. 
 Ja trenuje sport , więc na szczęście chociaż to pozwala mi spalić zbędne kalorie :)
Więc nigdy nie bedę sobie żałować słodyczy <3 

Na dziś to tyle :) Proszę o pozytywne komentarze !





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz